ТЕМА СОЛЮШЪНС

ТЕМА СОЛЮШЪНС

бул. Демокрация 15, вх.А, ап.4
Враца,
България
23.5562391999999
43.2054441
UserLikes
Име: ТЕМА СОЛЮШЪНС
Адрес: Враца, бул. Демокрация 15, вх.А, ап.4
Телефони: text to imagetext to imagetext to image
Факс: text to image
E-mail: text to image
Отрасъл: Софтуер
Дейност:

Продажба и експлоатационна поддръжка на икономически и информационни програмни продукти и системи

Ключови думи: тема солюшънс, счетоводен софтуер, складово стопанство, трз, личен състав

За нас

ТЕМА СОЛЮШЪНС

• Продажба и експлоатационна поддръжка на икономически и информационни програмни продукти и системи - софтуер в областта на счетоводство, складово стопанство, ТРЗ и личен състав, нормативни документи.
Осигурена продажба, внедряване, гаранционна и извънгаранционна системна консултантска помощ в офиса и при клиента, абонаментна поддръжка

• Счетоводни услуги - организиране на счетоводната дейност във фирмата, изготвяне на Счетоводна политика, текущо и годишно счетоводно обслужване, ДДС регистрации и месечно подаване на декларации по ДДС, VIES, Интрастат.

• Обслужване на дейности по Труд и работна заплата - изготвяне и подаване на Декларации № 1,6 и регистриране на трудови договори в НАП, оформяне на трудови досиета, трудови книжки.

• Регистрация на фирми в Търговски регистър.
• Максимално улеснение за клиента - онлайн подаване на всички документи със собствен електронен подпис, програмно обезпечени.

Фирма Тема Солюшънс ООД е създадена през 2008 година поемайки дейността по продажба и поддръжка на програмни продукти и системи и счетоводно обслужване на фирма Бизнес Софтуер Консулт - Враца ООД която е с 12 годишна история на пазара. Един от основните предмети на дейност на фирма Тема Солюшънс ООД е продажба и поддръжка на финансово-икономически софтуер и счетоводна обработка на данни със седалище и адрес на управление в град София. Основната дейност към настоящият момент се развива в офиса в град Враца.

Към настоящият момент фирмата обработва счетоводни данни на фирми, някой от които са извън територията на града, като обмена на информация се извършва предимно по електронен път.

Работим със следните продукти:
- счетоводни - Ажур L, Work Flow
- продукти за заплати - Рефлекс, Омекс
- информационни продукти - Сиела

Дългогодишният опит и практика на специалистите ни в тази област гарантира навремено и качествено обслужване. Екипът на фирмата е сравнително млад и перспективен с желание за работа и развитие. Държим на коректно и точно обслужване на клиентите като се стремим и да сме максимално полезни с информация и съвети в областта на фирменото управление.

Работим усърдно, професионално и отговорно за развитието на Вашия бизнес и защитаваме Вашите интереси.

Стремим се клиента да е обслужен максималлно бързо, точно и при ниски цени. Ниските цени не са за сметка на качеството на обсужване а са постигнати заради бързината и автоматизираното обслужване.

Фирмите които са наши клиента са в различни области на икономиката, търговията, услуги, земеделие, транспорт, строителство, фондации.




 

Открийте ни в Google+